Home arrow Wifi internet arrow Technická poradna

Technická poradna

Kontakty na technickou podporu

Tisk E-mail

Jediné správné kontakty pro technickou podporu bezdrátové wifi sítě InterLogic jsou uvedeny ve specifiaci služby (konfiguračním listě), který každý uživatel obdrží při zřízení služby. Kontakty slouží zejména pro nahlášení poruchy nebo problémů se sítí, k technickým dotazům ohledně nastavení naší sítě a přijímacího zařízení, k žádostem o změnu rychlosti a žádostem o pozastavení nebo zrušení služby. Na zaslaný email, sms, nebo tel. vzkaz bude v nejkratší možné době reagovat náš pracovník technické podpory. Telefonáty na jakákoliv jiná čísla nemají žádný smysl a případný problém nijak neurychlí ani nevyřeší. Velmi děkujeme za pochopení.

Možnosti kontaktování technické podpory:

  • web blog: wifi.interlogic.cz
  • e-mail: Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny   (24h denně)
  • sms: 608 177 277 (24h denně)
  • telefon: 244 401 401, 608 177 277 (v pracovní dny 9 - 18 hod)

V případě poruchy, která není evidována na naší straně, můžete zkontrolovat funkčnost napájení pro adapter venkovní antény a domácího wifi routeru, popř. obě zařízení RESTARTOVAT odpojením napájení alespoň na 15s. NIKDY NEPOUŽÍVEJTE ŽÁDNÁ TLAČÍTKA RESET!

 

SMTP server pro uživatele WiFi InterLogic

Tisk E-mail

Jediný společný SMTP server pro všechny naše zákazníky je: gatekeeper.interlogic.cz

Odesílat přes něj mohou všichni zákazníci připojení na WiFi síť InterLogic, bez ověřování jména nebo hesla. Dále je možno použít i jiný SMTP server, pokud umožňuje vzdálené a zpravidla zabezpečené připojení, např. smtp.seznam.cz, smtp.gmail.com a další.

 

K čemu je a k čemu není WiFi karta v notebooku?

Tisk E-mail

Stále častěji odpovídáme na dotazy uživatelů, zda je možné se k naší bezdrátové síti připojit pomocí noteboku s bezdrátovou WiFi kartou. Někteří uživatelé nám dokonce píšou, že by se rádi připojili k naší bezdrátové síti, ale že již veškeré potřebné vybavení mají, tedy notebook s WiFi kartou, akorát nevědí co mají nastavit, protože jim naše síť funguje jen občas když stojí před domem nebo u okna.

Nezaměňujte prosím bezdrátovou WiFi kartu v notebooku s modemem mobilního operátora. WiFi karta v notebooku neřeší otázku mobilního internetu. Bezdrátových WiFi síťí je dnes již kolem nás sice mnoho, avšak na rozdíl od mobilního operátora, neexistuje žádná WiFi síť jednoho provozovatele, která by měla pokrytí po celém území republiky, měst či obcí. Je to dáno i velmi omezeným výkonem zařízení wifi v porovnání s mobilními operátory. Dále není možné předpokládat, že jakákoliv nalezená síť kolem nás, čeká právě na nás, abychom se mohli připojit a zdarma brouzdat po internetu.

K čemu tedy je vlastně určena WiFi karta v notebooku? Nepochybně k připojení do bezdrátové sítě, avšak v takových místech, kde je dostatečné pokrytí signálem a jste od vysílacího zařízení max. několik desítek metrů. To mohou být kanceláře, budovy firem, školy, nebo dnes už i některé restaurace a kavárny. V neposlední řadě to může být právě Vaše domácnost se svou vlastní bezdrátovou sítí. Dostatečná síla signálu je zajištěna jedním, nebo i více navzájem spolu komunikujících přístupových bodů umístěných přímo v objektu, restauraci, domácnosti... Ve všech uvedených příkladech však bude záležet na tom zda budete oprávněni k připojení do takové sítě, zda nebude třeba zadat autentizační klíč či jiným způsobem ověřit oprávněnost Vašeho přístupu, předem zaplatit apod. Existují však i místa kde Vaše návštěva bude vítána a možnost připojení k bezdrátové síti s internetem bude možné i zdarma. Jedním takovým místem je i naše internetová kavárna.

Pokud tedy uvažujete o využití Vašeho notebooku s WiFi kartou, je nutné vždy nejprve dostat signál sítě s internetem do své domácnosti a tam si popř. nechat nainstalovat svou vlastní bezdrátovou síť. Přivedení signálu je zajištěno vybavením pro externí příjem na větší vzdálenosti, pomocí směrových a panelových antén a je provozováno na jiné frekvenci než domácí WiFi zařízení.