Vyplněním formuláře nám sdělíte svůj zájem o jednu z variant našeho řešení IPTV, ať už se jedná o změnu, nebo zcela novou objednávku. Pokud si nejste jisti potřebou set-top boxu (dle seznamu podporovaných smartTV), uveďte do poznámky přesný model své SmartTV.
V případě nové objednávky Vám zašleme pokyn k registraci nového účtu u provozovatele služby. Díky tomu Vám spustíme okamžitou možnost začít sledovat Vaši novou IPTV službu po dobu 7 dní zdarma. Během této doby můžete vyzkoušet jak všechno funguje a to v plném rozsahu balíčku IPTV-KOMPLET.
Během zkušební doby se rozhodnete, zda Vám služba vyhovuje a to nám před jejím uplynutím sdělíte. Můžeme Vám také pomoci s nastavením a řešením případných problémů, lze vybavit i zapůjčení set-top boxu, který si v případě zájmu o službu pak už necháte.
Základní balíček služby IPTV-START nebo IPTV-KOMPLET najdete ve svém vyúčtování společně se službou našeho WiFi internetového připojení. Další případná rozšíření o programové balíčky už si budete objednávat a hradit sami pomocí účtu u provozovatele.
Ukončení (nebo přerušení) našeho řešení služby IPTV je možné za stejných podmínek jako ukončení (nebo přerušení) služby našeho WiFi internetového připojení. Při samotném přerušení služby WiFi internetového připojení, může služba IPTV fungovat dále i na jiném internetovém připojení. Při ukončení služby WiFi internetového připojení je naše řešení služby IPTV ukončeno automaticky.