Technická
podpora

Report událostí v síti

Výpadek služby veřejných IP adres dne 29.7.2022 od 08:42 hod do 13:12 hod z důvodu poruchy na straně dodavatele naší hlavní přívodní konektivity (překopnutý optický kabel). Celý provoz sítě byl automaticky odkloněn na naší záložní konektivitu a většina klientů o problému ani nevěděla. Bohužel služby závislé na pevných veřejných IP adresách byly poruchou postiženy. Omlouváme se za vzniklé potíže a

ČÍST DÁL »

Report událostí do e-mailu:

V případě poruchy, která není evidována na naší straně, můžete zkontrolovat funkčnost napájení pro adapter venkovní antény a domácího wifi routeru, popř. obě zařízení RESTARTOVAT odpojením napájení alespoň na 15s. NIKDY NEPOUŽÍVEJTE ŽÁDNÁ TLAČÍTKA RESET!

MOŽNOSTI TECHNICKÉ PODPORY

Uvedené kontakty slouží zejména pro nahlášení poruchy nebo problémů se sítí, ale i k technickým dotazům ohledně nastavení naší sítě, k žádostem o změnu rychlosti, žádostem o pozastavení nebo zrušení služby. Pořadí kontaktů vyjadřuje jejich nejvhodnější využití. Zejména report událostí v síti obsahuje informace o plánovaných i neplánovaných výpadcích a to i zpětně k možnosti ověření důvodu případného problému. Na zaslaný e-mail, nebo sms bude v nejkratší možné době reagovat náš pracovník technické podpory. V případě telefonického dotazu se pokusíme na dotazy odpovědět okamžitě. U nás nebudete hovořit s operátorkou, která nic neví a nebudeme si Váš dotaz předávat mezi sebou až do ztracena.