Technická
podpora

Report událostí v síti

Neočekávaný výpadek celé naší sítě dne 18.9.2020 v době od 20:25 hod do 22:10 hod z důvodu poruchy napájení na hlavnim spoji. V souvislosti s tím ještě krátký výpadek 2 min ve 23:20 hod (upgrade síťového prvku). Omlouváme se za vzniklé potíže a děkujeme za pochopení. V případě plánovaných výpadků tak konáme za účelem ještě lepší služby pro Vás. V

ČÍST DÁL »

Report událostí do e-mailu:

V případě poruchy, která není evidována na naší straně, můžete zkontrolovat funkčnost napájení pro adapter venkovní antény a domácího wifi routeru, popř. obě zařízení RESTARTOVAT odpojením napájení alespoň na 15s. NIKDY NEPOUŽÍVEJTE ŽÁDNÁ TLAČÍTKA RESET!

MOŽNOSTI TECHNICKÉ PODPORY

Uvedené kontakty slouží zejména pro nahlášení poruchy nebo problémů se sítí, ale i k technickým dotazům ohledně nastavení naší sítě, k žádostem o změnu rychlosti, žádostem o pozastavení nebo zrušení služby. Pořadí kontaktů vyjadřuje jejich nejvhodnější využití. Zejména report událostí v síti obsahuje informace o plánovaných i neplánovaných výpadcích a to i zpětně k možnosti ověření důvodu případného problému. Na zaslaný e-mail, nebo sms bude v nejkratší možné době reagovat náš pracovník technické podpory. V případě telefonického dotazu se pokusíme na dotazy odpovědět okamžitě. U nás nebudete hovořit s operátorkou, která nic neví a nebudeme si Váš dotaz předávat mezi sebou až do ztracena.