Technická
podpora

Report událostí v síti

Krátké výpadky celé sítě v řádu několika desítek sekund dne 19.11.2022 od 04:45 hod do 07:00 hod v důsledku plánovaných upgradů síťových prvků. K jednomu výpadku došlo i 21.11.2022 v 11:30 hod v trvání 30s a to v důsledku nechtěného přerušení napájení našeho hlavního routeru a bohužel ještě jeden restart routeru v 21.11.2022 14:25 hod v trvání 30s. Celá akce

ČÍST DÁL »

Report událostí do e-mailu:

V případě poruchy, která není evidována na naší straně, můžete zkontrolovat funkčnost napájení pro adapter venkovní antény a domácího wifi routeru, popř. obě zařízení RESTARTOVAT odpojením napájení alespoň na 15s. NIKDY NEPOUŽÍVEJTE ŽÁDNÁ TLAČÍTKA RESET!

MOŽNOSTI TECHNICKÉ PODPORY

Uvedené kontakty slouží zejména pro nahlášení poruchy nebo problémů se sítí, ale i k technickým dotazům ohledně nastavení naší sítě, k žádostem o změnu rychlosti, žádostem o pozastavení nebo zrušení služby. Pořadí kontaktů vyjadřuje jejich nejvhodnější využití. Zejména report událostí v síti obsahuje informace o plánovaných i neplánovaných výpadcích a to i zpětně k možnosti ověření důvodu případného problému. Na zaslaný e-mail, nebo sms bude v nejkratší možné době reagovat náš pracovník technické podpory. V případě telefonického dotazu se pokusíme na dotazy odpovědět okamžitě. U nás nebudete hovořit s operátorkou, která nic neví a nebudeme si Váš dotaz předávat mezi sebou až do ztracena.