Technická
podpora

Report událostí v síti

V neděli 3.9.2023 v době od 7h do 12h dojde k plánovanému výpadku naší služby internetu z důvodu přesunu našeho hlavního routeru sítě. Vlastní výpadek bude trvat 60-120 minut. Výsledkem bude další zvýšení spolehlivosti sítě, snížení latece o 1-2 ms a zvýšení propustnosti sítě pro možnost dalšího navyšování rychlosti pro klienty. Omlouváme se za vzniklé potíže a děkujeme za pochopení.

ČÍST DÁL »

Report událostí do e-mailu:

V případě poruchy, která není evidována na naší straně, můžete zkontrolovat funkčnost napájení pro adapter venkovní antény a domácího wifi routeru, popř. obě zařízení RESTARTOVAT odpojením napájení alespoň na 15s. NIKDY NEPOUŽÍVEJTE ŽÁDNÁ TLAČÍTKA RESET!

MOŽNOSTI TECHNICKÉ PODPORY

Uvedené kontakty slouží zejména pro nahlášení poruchy nebo problémů se sítí, ale i k technickým dotazům ohledně nastavení naší sítě, k žádostem o změnu rychlosti, žádostem o pozastavení nebo zrušení služby. Pořadí kontaktů vyjadřuje jejich nejvhodnější využití. Zejména report událostí v síti obsahuje informace o plánovaných i neplánovaných výpadcích a to i zpětně k možnosti ověření důvodu případného problému. Na zaslaný e-mail, nebo sms bude v nejkratší možné době reagovat náš pracovník technické podpory. V případě telefonického dotazu se pokusíme na dotazy odpovědět okamžitě. U nás nebudete hovořit s operátorkou, která nic neví a nebudeme si Váš dotaz předávat mezi sebou až do ztracena.