Technická
podpora

Report událostí v síti

Výpadek větší části sítě dne 16.7.2020 od 5:01 hod do 8:50 hod z důvodu závady napájení na jednom z našich hlavních spojů. Omlouváme se za vzniklé potíže a děkujeme za pochopení. V případě plánovaných výpadků tak konáme za účelem ještě lepší služby pro Vás. NEDÁVNÉ PŘEDEŠLÉ UDÁLOSTI: Výpadek části sítě dne 4.5.2020 od 5:30 do 7:27 hod v oblasti Lipence/Černošice

ČÍST DÁL »

Report událostí do e-mailu:

V případě poruchy, která není evidována na naší straně, můžete zkontrolovat funkčnost napájení pro adapter venkovní antény a domácího wifi routeru, popř. obě zařízení RESTARTOVAT odpojením napájení alespoň na 15s. NIKDY NEPOUŽÍVEJTE ŽÁDNÁ TLAČÍTKA RESET!

MOŽNOSTI TECHNICKÉ PODPORY

Uvedené kontakty slouží zejména pro nahlášení poruchy nebo problémů se sítí, ale i k technickým dotazům ohledně nastavení naší sítě, k žádostem o změnu rychlosti, žádostem o pozastavení nebo zrušení služby. Pořadí kontaktů vyjadřuje jejich nejvhodnější využití. Zejména report událostí v síti obsahuje informace o plánovaných i neplánovaných výpadcích a to i zpětně k možnosti ověření důvodu případného problému. Na zaslaný e-mail, nebo sms bude v nejkratší možné době reagovat náš pracovník technické podpory. V případě telefonického dotazu se pokusíme na dotazy odpovědět okamžitě. U nás nebudete hovořit s operátorkou, která nic neví a nebudeme si Váš dotaz předávat mezi sebou až do ztracena.

  • V případě globálního problému v síti mohou být čísla pro telefonický dotaz dočasně nedostupná a to z důvodu, že veškeré úsilí věnujeme právě rychlému řešení problému. Nad rámec reportovaných událostí může v době 04h-06h probíhat údržba síťových prvků na straně klientů i u nás (nejčastěji jde o aktualizace firmware).
  • Pro nahlášení problému, který by se týkal otázky rychlosti připojení prosíme vždy do zprávy přiložte odkaz na výsledek rychlosti měření v testu https://test.interlogic.cz (volba Copy Link po ukončeném testu a pak vložit do e-mailu/sms zprávy) s upřesněním zda bylo provedeno na domácí/firemní wifi, nebo na kabelu. Při samotném sdělení jako "Mám dojem, že připojení je pomalé..." lze jen těžko efektivně reagovat.